Четверг, 13.12.2018, 11:35
Приветствую Вас Гость | RSS

Вовчоярівський НВК

Форма входа
Карта проезда
Адреса школи

93315

Україна, Луганська область, Попаснянський район

смт Вовчоярівка, вул.Миру 2

e-mail vovchschool@ukr.net

Главная » 2016 » Май » 19 » Спільний план заходів Вовчоярівської ЗОШ І-ІІ ступенів та ДНЗ № 10 підготовчих до школи занять для майбутніх першокласників
13:54
Спільний план заходів Вовчоярівської ЗОШ І-ІІ ступенів та ДНЗ № 10 підготовчих до школи занять для майбутніх першокласників

Спільний план заходів

 Вовчоярівської ЗОШ І-ІІ ступенів та ДНЗ № 10

підготовчих до школи занять для майбутніх першокласників

1.Закон України , ас..36 «Про освіту», ас..20 «Про загальну середню освіту», ас..4,9, «Про дошкільну освіту», програма «Впевнений старт», «Українське довкілля».

2.Завдання:

- збагачувати уявлення дитини про природу, вдосконалювати здобуті уявлення для подальшого розширення особистого досвіду, підтримувати намагання дитини адекватно оцінювати свої досягнення в продуктивних видах діяльності;

- збагачувати . розширювати систематизувати уявлення, знання, дитини про довкілля та власне «Я» та вправляти у їх застосуванні;

- формувати навчальні уміння – організаційні, загально пізнавальні, загально мовленнєві , контрольно-оцінні;

- виховувати культуру дитячих бажань, сприяти становленню системи елементарних цінностей, залучати дитину засобами мистецтва до національної та світової культури.

3.

Методична робота з педагогічними кадрами

 

 

Назва заходу

Мета заходу

Дата проведення

ПІБ та посада відповідального

Примітка

3.1

Ознайомлення педагога з програмою «Впевнений старт»

Продовжити вивчення програми  «Впевнений старт»

Лютий

Козлова Л.М., заст. з НВР

 

3.2

 

 

 

 

 

4

Організаційно-педагогічна робота з батьками

 

 

Назва заходу

Мета заходу

Дата проведення

ПІБ та посада відповідального

Примітка

4.1

Батьківські збори з батьками майбутніх першокласників. Діагностичне анкетування батьків майбутніх першокласників на предмет психологічної готовності до школи.

Визначити рівень готовності батьків та дітей до школи; формувати правильне відношення до навчального процесу; виховувати почуття відповідальності

11.03.2016

Писаренко Л.А., вчитель початкових класів,

Буткова К.О., вихователь

 

4.2

Батьківські збори "Роль батьків дитини в успішній адаптації до навчання в школі"

Визначити роль батьків в успішній адаптації до навчання в школі; розвивати почуття відповідальності; виховувати сумлінне ставлення до підготовки дитини до школи.

29.04.2016

Буткова К.О., вихователь

 

4.3

Батьківський круглий стіл «Як розвинути в дитини бажання вчитися»

Показати батькам методи розвитку інтересу до навчання у дітей; розвинути уявлення про роль батьків в успішності навчання; виховувати відповідальність.

31.03.2016

Писаренко Л.А., вчитель початкових класів

 

5.

Організаційно-педагогічна робота з дітьми (заняття)

 

 

Назва заходу

Мета заходу

Дата проведення

ПІБ та посада відповідального

Примітка

5.1

Імена. Знайомство, невербальне спілкування. Створення проекту «Моє  ім’я ожило»

Удосконалювати вміння дітей складати розповіді за малюнком, використовуючи власний досвід; розширити словниковий запас дітей, фантазію та уяву; виховувати любов до сім´ї.

11.03.2016

Писаренко Л.А., вчитель початкових класів

 

5.2

Лічба від 1 до 10. Проект «Свійські тварини». Малюнок курчати.

Продовжувати вчити дітей порядкової лічби, називати числа в межах десяти у прямому та зворотному порядку; закріплювати вміння співвідносити цифри з числом у межах 10; закріплювати знання про частини доби; розвивати мислення, увагу, пам'ять; виховувати активність на занятті.

18.03.2016

Писаренко Л.А., вчитель початкових класів

 

5.3

Лічба. Поняття «високий», «низький», «широкий», «вузький».

Вправи на підготовку руки до письма».

Вчити дітей рахувати предмети, розміщені лінійно, по колу, хаотично;  удосконалювати вміння співвідносити цифру з число в межах 10; ознайомити з поняттями  «високий», «низький», «широкий», «вузький» вправляти в орієнтуванні в просторі, розвивати логічне мислення, уяву, пам' ять.

25.03.2016

Писаренко Л.А., вчитель початкових класів

 

5.4

Розвиток мовлення

«Ой, весна-весна, днем красна!»

Тематична аплікація.

Удосконалювати моторику артикуляційного апарату; уточнювати і закріплювати вимову звуків рідної мови; вчити виділяти слова із заданим звуком з мовного потоку; розвивати фонематичний слух; виховувати почуття любові до рідного краю, залучати до збереження народних традицій.

01.04.2016

Писаренко Л.А., вчитель початкових класів

 

5.5

Поняття «наступний», «попередній».

Геометричні фігури.

Казка «Ріпка». Інсценізація.

Формувати поняття «наступний»,«попередній»; вчити розрізняти геометричні фігури; розвивати просторові уявлення та творчі здібності дітей.

08.04.2016

Писаренко Л.А., вчитель початкових класів,

Буткова К.О., вихователь

 

5.6.

Пізнавальний розвиток                     Лисичка-сестричка

Вчити дітей рахувати предмети, розміщені лінійно, по колу, хаотично, у межах 10; вчити розрізняти розтошування предметів у просторі (вгорі, внизу, ліворуч, праворуч, посередині) та визначати напрямок руху ( вперед, назад,наліво,направо). удосконалювати вміння співвідносити цифру з число в межах 10; ознайомити з плоняттями "глибокий", "мілкий"  .Формувати інтерес до логіко-математичної діяльності, використання знаннь в повсякденному житті.

 

 

 

 

5.7.

«Що ми знаємо про домашніх тварин»

Закріплювати з дітьми знання про свійських  тварин (назву, спосіб життя, харчування, будову тіла); розвивати мислення, пам'ять, вчити думати, відстоювати свою думку, вчити правильному вживанню слів; встановити взаємозв'язок і залежність життя тварин від людини, виховувати турботливе ставлення до тварин, бажання оберігати і піклуватися про них

 

 

 

5.8.

  Казка про звуки

 

Продовжувати формувати знання дітей про звуки; вчити розрізняти на слух голосні й приголосні  звуки; формувати вміння часткового звукового аналізу слів; звертати увагу на правильне  вживання дієслів у різних особових формах із змінами звуків; формувати граматичну компетентність, фонематичний слух.

 

 

 

5.9.

 

 Мімоза .

Розвивати здібності до образотворчої діяльності (почуття кольору, композицій, вчити використовувати нетрадиційну техніку (малювання крапками); спонукати дітей до експериментування с фарбами , розвивати у дітей естетичне сприйняття, вміння помічати красиве у навколишньому серидовищі. 

 

 

 

 

 

5.10

Курчата.

  вчити дiтей робити об’эмнi аплікації курчат з готових форм,обережно

 

 

 

6.

Виховні заходи з дітьми

 

 

Назва заходу

Мета заходу

Дата проведення

ПІБ та посада відповідального

Примітка

6.1

Ми маленькі українці.

Моя родина.

Ознайомити дітей із символами України, народними символами, виховувати любов до рідного краю, теплі відносини в родині, повагу до батьків. 

11.03.2016

Писаренко Л.А., вчитель початкових класів,

Буткова К.О., вихователь

 

6.2

В гостях у казки Н.Забіли «Про півника та курочку».

Дати початкові уявлення про творчість української поетеси Н. Забіли, вчити дітей турбуватися про своє здоров’я, виховувати взаємоповагу, слухняність.

18.03.2016

Писаренко Л.А., вчитель початкових класів,

Буткова К.О., вихователь

 

6.3

«Лелеки прилетіли – на крилах весну принесли» - виховний захід.

Ознайомити дітей з птахами - символами України, поглибити знання про перелітних птахів рідного краю, виховувати бережливе ставлення до них.

01.04.2016

Писаренко Л.А., вчитель початкових класів,

Буткова К.О., вихователь

 

6.4.

Український віночок

Поглибити знання дошкільнят про український віночок, про значення квітів та розташування стрічок у ньому; розвивати звязне мовлення та логічне мислення, память; виховувати патріотичні почуття, інтерес до народних оберегів, любовь до України.

 

 

 

6.5.

Національний одяг

Поглибити і розширити знання дітей про український національний одяг(жіночий: сорочка-вишиванка спідниця, фартух, віночок; чоловічий: сорочка-вишиванка, шапка, шаровари, пояс).

Розширити знання дітей про традиційний український вінок, звичаї, пов’язані з ним Виховувати естетичні відчуттів при сприйманні краси природи,  любов до України, інтерес до предметів національного одягу, повагу до звичаїв українського народу, бажання носити національний одяг.

 

 

 

 

6.6.

Рушник

Закріпити знання дітей про український рушник, про те, що це предмет національного побуту, оберіг. Вчити дітей описувати узори та малюнки на рушниках. Удосконалювати вміння дітей застосовувати різні прийоми для розмальовування паперових рушничків. Виховувати інтерес до вишивки. Спонукати дітей розуміти духовні цінності свого народу.

 

 

 

6.7.

 

 

 

 

 

7

Інформаційно-просвітницька робота

 

 

Назва заходу

Мета заходу

Дата проведення

ПІБ та посада відповідального

Примітка

( робота з інформаційними сайтами, засоби масової інформації,тощо)

7.1

Виставка методичної літератури в допомогу батькам

Ознайомити батьків з науково-методичною літературою

Постійно

Писаренко Л.А., вчитель початкових класів,

Буткова К.О., вихователь

 

Просмотров: 261 | Добавил: Валдай | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Гаряча лінія!
Сьогодні
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Copyright MyCorp © 2018
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz